06-12-13

Favorieten november



November is ook als een speer voorbij gegaan! Het nattige november maakt plaats van de koude december maand. Nieuwe producten komen en gaan. Ik ben nog steeds mijn oude producten aan het opmaken en soms komt er dan wel eens een oude favoriet tevoorschijn die ik dan weer herontdekt. Vandaag wil ik jullie mijn favorieten laten zien van de maand november.


♥Hegron hairrepair wonderserum (Action)
♥Garnier  fructis nutri repair shampoo & conditioner
♥Vaseline Rosy Lips lippenbalsem
♥MAX poeder foundation (Action)
♥The Body Shop bodybutter pink grapefruit

Dit zijn ze dan. Het was best moeilijk mijn favorieten uit te kunnen zoeken, omdat ik deze maand niet zoveel heb gebruikt.

 Laat ik gewoon beginnen linksboven bij de Hegron Hairrepair wonderserum van de Action. Dit product kost echt helemaal niks en werkt zo goed. Het verzorgt mijn haar goed en laat het mooi glanzen. Het product is speciaal bedoelt voor mensen met droog en beschadigd haar. Je kunt het gebruiken op droog en nat haar, wat best handig is. Voor mij is dit wel een wonderserum.

Garnier doet het ook goed voor mijn haar. De gele flessen trokken gelijk mijn aandacht en ze ruiken zo lekker onder de douche. De conditioner doet zijn werking heel goed en maakt mijn haar klitvrij. Echt een goede shampoo en conditioner voor mensen met droog en beschadigd haar.

Lippenbalsem is voor mij ook een product dat ik absoluut niet kan missen deze winter. Ik heb laatst een nieuw potje met Vaseline gekocht. Ik had altijd de aloë vera variant, maar die is op. Nu ben ik voor rosy lips gegaan en die bevalt mij super goed.

Een product dat bij mij wel favoriet is, maar ik niet nog eens zou gaan kopen is de poeder foundation van MAX. De poeder dekt ontzettend goed en maakt mij huid lekker zacht. Maar het enige nadeel is dat de poeder vrij caky is. Voor de rest is het een ontzettend goede budget poeder, ook voor mensen met een droge huid zoals ik.

Als laatste kan ik niet meer zonder mijn mini bodybutter van TBS. Toen ik deze rook in de winkel moest ik hem meteen kopen. Ik vind €6 voor een mini bodybutter wel prijzig, maar dit product is zo goed voor mijn huid. Ik heb een stuk minder last van mijn droge huid en de bodybutter ruikt zo lekker. Echt een aanrader dus!

Dit waren mijn favorieten van de maand november. In december komt er ook nog gewoon een opgemaakt artikel en een favorieten artikel. En aan het einde van het jaar komt er een speciale opgemaakt en favorieten artikel van het afgelopen jaar.

Ik ben echt heel benieuwd: Wat zijn jullie favorieten van de afgelopen maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen