16-12-13

MAX lipsticks Silky Nude & Peach



Bij de Action hebben ze al langere tijd lipsticks van MAX in het assortiment liggen. Ik verbaas me toch dat ik elke keer de lipsticks niet gekocht hebt, maar een paar weken terug heb ik een setje met twee kleuren gekocht: Silky Nude & Peach. Ik was heel benieuwd naar de kwaliteit van de lipsticks, want over Action makeup wordt vaak nogal sceptisch gedacht. Ik gaf ze een kans en vandaag laat ik ze aan jullie zien.



De verpakking en huls ziet er nogal lelijk en goedkoop uit. Je kunt direct zien dat deze twee lipsticks budget zijn. Heel jammer, want er zijn zat budget lipsticks die er toch redelijk en leuk uitzien. Voor 45 cent moet je eigenlijk ook niet teveel verwachten van de verpakking. Wel een pluspunt is dat de lipsticks verpakt zitten in een kartonnen verpakking.





De lipstick zelf voelt elke keer als ik hem gebruik hard aan. Hij smeert niet zacht en romig uit op mijn lippen, maar juist hard en ruw. Tijdens het maken van de swatches merkte ik hier niet zoveel van, maar wanneer ik hem voor de eerste keer op mijn lippen deed was het wel anders. De lipstick blijft in de lijntjes zitten en daardoor zit het geheel er maar lelijk uit. Op de verpakking staat het volgende:

Vernieuwde formule met bijenwas. Laat zich gemakkelijk aanbrengen. Droogt niet uit en blijft lang mooi. Blijft lang mooi, geeft een perfecte dekking en met vitamine E en aloë vera. 

Helaas zie ik dit niet in deze lipsticks terug. De lipsticks brengen niet gemakkelijk aan, ze drogen me lippen wel uit. De lipstick houdt geen maaltijd vol en geeft ook geen perfecte dekking...


























Zitten er dan nog wel pluspunten aan de lipsticks? De pigmentatie is wel erg goed en voor de 45 cent krijg je twee lipsticks. Super budget dus!

Of ik deze lipsticks aanraad nee. Op mijn hand zagen de swatches er veel belovend uit, maar op mijn lippen is het een grote ellende bij elkaar. De lipstick gaat in de lijntjes zitten, droogt mijn lippen uit en haalt het niet na een maaltijd. Voor mij dus geen budgettopper helaas. Geen MAX lipsticks meer voor mij.

MAX lipsticks zijn verkrijgbaar bij de Action voor €0,45 voor 2 stuks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten