13-12-13

My life in pictures

Untitled

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst een my life in pictures heb gedaan. Voor de kerstvakantie ga ik nog een lange update schrijven over hoe het met mij gaat en wat ik zoal doe. Ik wil wel even zeggen dat ik ga proberen om drie artikelen per week te doen in plaats van twee. Ik weet nog niet zeker wat ik wil gaan veranderen aan mijn blog, maar dat komt later wel. Nu verder met de my life in pictures!


Shocking isn't it? Ik ging laatst voor een instagram challenge al mijn Essence producten op de foto zetten. Ik heb zoveel dat ik niet eens alles erop kon krijgen! Ik vind Essence de laatste tijd helemaal niet leuk meer hihi. Ik ga denk ik maar eens overstappen naar wat duurdere drogisterij makeup.



Een paar weken geleden kocht ik een mix tang van Babyliss bij de Marskramer voor €34,99. Dit is een tang waar je verschillende opzetstukken erop kan zetten. Je kunt dus een krultang, stijltang, wafeltang en nog meer maken! Ik wilde al heel graag een wafel- en krultang hebben, maar nu heb ik gewoon heel veel tangen in één. Ik vind de tang echt heel fijn werken dus echt een goede aankoop van de maand.



Bij deze foto heb ik gemixte gevoelens. Dit was in de trein met mijn (ex)vriendje toen we naar de film gingen 's avonds. We gingen naar The Hungergames, echt een aanrader om te kijken! Helaas is mijn relatie inmiddels uit.

 Maar net toen ik deze foto weer zag zie ik wat engs in het raam aan de rechterkant. Net alsof er iemand zit, maar er zat helemaal niemand! Scary...


Vorige week toen ik naar de Action was geweest met mijn zusje moesten we lang wachten op de trein. De zon ging al een beetje onder en ik maakte deze prachtige foto van de lucht.



Afgelopen zaterdag heb ik de kerstboom opgezet en ik vond deze oude folder van de Boni tussen de kerstspullen. De Boni is trouwens een supermarkt waar ik werk (bijbaantje). De prijzen zijn nog in guldens en daaronder in euro's! Moet je nagaan hoe duur alles nu is geworden..



Deze foto is al van een paar weken geleden. Tijdens college moesten we een toetsniveau vraag maken en ik had hem goed! Ik heb dit tentamen uiteindelijk gehaald (:



Ik doe op Instagram mee met een december challenge van Blushing Beauty! Het is de bedoeling dat je elke dag een foto plaats met het bijbehorende thema van die dag. Zoals vandaag moet je dus een foto plaatsen van een high end product (foei die heb ik niet eens). Echt een leuke challenge en check ook zekers een haar blog: Blushingbeauty

Dit waren al de foto's van de afgelopen maand. Ik heb niet heel veel bijzondere dingen gedaan, omdat ik een tentamen had. Nu gaan we de tijd van kerst en oud & nieuw tegemoet. Een leuke en gezellige tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten