02-12-13

Opgemaakt/weggegooid november



In november heb ik echt veel producten opgemaakt. Ik heb ook veel producten moeten weggooien. Mijn stash wordt nu steeds kleiner en geordener, dus daar ben ik wel blij om. Het op kamers gaan komt ook steeds dichterbij. Daarvoor wil ik de meeste spullen die ik nu heb gewoon opmaken, zodat ik straks met een nieuwe en schone stash weer kan beginnen. Natuurlijk gaat dit nooit lukken (ik heb teveel spullen!), maar ik ben al aardig op weg.


♥W7 showing out mascara
♥Essence get big lashes volume boost waterproof mascara
♥Rimmel London 123 looks waterproof mascara
♥Catrice allround ultra black mascara
♥Miss Sporty studio lash incrediball mascara
♥Primark mascara
♥Catrice glamour doll volume mascara

Laat ik maar direct met de deur in huis vallen: 7 mascara's deze maand die weg gaan. Niet omdat ze allemaal op zijn, maar omdat ze over de datum zijn. Ze stinken een uur in de wind en klonteren zo erg dat ik er panda ogen van krijg! Mijn favoriet van deze mascara's is toch wel de Catrice glamour doll mascara, omdat die goed mijn wimpers separeert, volume en lengte geeft aan mijn wimpers.



♥Essence my skin caring cleansing wipes
♥Essence like a girls night out parfum
♥Primark wattenschijfjes
♥Vogue glamour hotspot parfum deo

Het is de zoveelste Essence gezichtsreinigingsdoekjes en vogue hotspot deo die ik heb opgemaakt. Allemaal fijne producten die op de foto staan. De parfum van Essence is wel mierzoet en blijft niet zo lang zitten. De wattenschijfjes van de Primark zou ik niet weer kopen, omdat ze te veel pluizen. Deze wattenschijfjes zitten in een 2 pack verpakking, dus verwacht de andere helft in de opgemaakte artikelen van december (:



♥Vaseline hand + stronger nails crème
♥Andrélon 2 in 1 shampoo en conditioner
♥ Kruidvat haarlak ultra strong zonder parfum

Drie producten waarvan ik blij ben dat ze op zijn. De handcrème van Vaseline ruikt lekker en is handig om mee te nemen, maar hij doet gewoon zijn werking niet. Mijn handen blijven droog en mijn nagels worden er niet sterker van. De 2 in 1 shampoo en conditioner van Andrélon vind ik echt een waardeloos product. Waarom ze zoiets op de markt brengen snap ik niet. Mijn haar wordt hier alleen maar erger op. Het haalt de klitten niet uit mijn haar en het wordt er droog van. De haarlak van Kruidvat vind ik altijd fijn, maar dit is de geen parfum versie van de haarlak. Ik vind de parfum juist lekker ruiken in de haarlak en mijn haar ruikt dan ook iets lekkerder. Deze haarlak is nog duurder ook dan de gewone haarlak..



♥Essence stay all day foundation
♥Nivea supreme touch douchegel
♥Eigengemaakte lippenbalsem (moet bij de weggegooide artikelen)
♥Vaseline aloe vera lippenbalsem
♥Superdrug vitamin e bodybutter

Van deze producten vind ik het een beetje jammer dat ze op zijn. De foundation van Essence geeft een perfect dekking en is een goede foundation voor mijn droge en gevoelige huid. Alleen zijn de kleuren een beetje raar bij Essence foundation vind ik. Deze foundation was ook te roze en te donker voor mij. Ik heb al een lichtere kleur gekocht als backup van deze foundation, maar ik heb deze nog niet gebruikt. De mini douchegel van Nivea heb ik er ooit eens heel veel van gekregen. Deze heb ik laatst uitgeprobeerd en ik ben onder de indruk! Mijn huid wordt er lekker zacht van, de douchegel smeert fijn uit en ruikt bovendien erg lekker. Een product die absoluut een favoriet is, is de vitamin E bodybutter van Superdrug. Eindelijk een bodybutter waarvan ik geen eczeem krijg (een wonder hoor). Ik heb hele droge benen in de winter en deze bodybutter helpt daar heel goed tegen. Echt een aanrader als je net als ik last heb van een hele droge huid.



Producten die ik weggooi:

♥Essence bbcream
♥Kwast van Action
♥Wenkbrauw gel van de Hema
♥Kruidvat droogshampoo
♥Vogue glamour primetime silky shiny bodylotion

De Essence bbcream heb ik weggegooid omdat die bijna op is en hij is over datum. De substansie is helemaal dik en vies geworden. Niet meer zo lekker om te gebruiken. De poederkwast van de Action prikkelt ontzettend veel en is gewoon van slechte kwaliteit. De wenkbrauwgel van de Hema is een prima product, maar helaas heb ik deze te lang bewaard en is die over datum. Hij ziet er niet meer zo fris uit als toen ik hem kocht. De laatste twee producten gooi ik weg omdat ik er niet tegen kan. Wanneer ik de droogshampoo van Kruidvat in mijn haren spuit, krijg ik het zo benauwd en moet ik heel erg hoesten. Ik weet niet waardoor het komt, maar ik heb dit ook met de deo's van 8x4. De bodylotion van Vogue zit nog helemaal vol en moet ik jammer genoeg weggooien omdat ik er uitslag van krijg. Er zit een ingrediënt bij (ik heb geen idee welk) waarvan ik jeuk en rode plekken krijg op mijn huid. Helemaal niet prettig, dus die gaat direct de prullenbak in!

Dit waren al mijn opgemaakt/weggegooide producten van de maand november. Het is nu december en daarin ga ik lekker door met het opmaken (en weggooien misschien) van veel spullen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten