11-12-13

Opmaakdoelen: Nog even voor 2014...



Voor 2014 wil ik een heleboel spullen opmaken. December is de leukste maand van het jaar, omdat de feestdagen er aan komen, maar ook deze keer omdat ik op kamers ga! Daarvoor wil ik een heleboel spullen opmaken om zo mijn stash kleiner te maken. Voor 2014 heb ik een doel gesteld dat ik wel geteld 19 producten op ga maken en dat ik dat ga halen ook. Ik ga jullie nu alle opmaakdoelen laten zien die vóór 2014 op moeten zijn.


♥TBS pink grapefruit bodybutter
♥Niveau supreme touch
♥Garnier nutri repair 3 crèmespoeling
♥Dove beauty blossom douchegel



♥Andrélon perfecte krul spray
♥Action Hegron wonderserum spray
♥Kruidvat heat protection spray



♥Europrofit gezichtsreinigingsdoekjes
♥Playboy play it rock deodorant
♥Demakeup oogmakeupremover
♥8x4 sweet secret deodorant



♥Essence blush 10 adorable
♥Miss Sporty liquid concealer
♥Essence oogschaduwbasis
♥Hema eyeliner
♥Essence stays no matter what mascara
♥Catrice false lashes mascara
♥Essence lash mania reloaded mascara
♥Hema soft finish foundation 01

Al deze bovenstaande producten zijn dus bijna op, behalve de drie mascara's. Er zit bij alle producten een bepaalde hoeveelheid in die deze maand echt wel op kunnen gaan. Aan het eind van deze maand (tussen kerst en oud en nieuw) laat ik zoals altijd de opgemaakt/weggegooid spullen zien en hopelijk zitten deze producten er ook allemaal bij!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen