20-12-13

Tag: 50 feiten over mij!

Op Teskuh.nl zag ik een hele tijd geleden een leuke tag voorbij komen: 50 feiten over mij-tag! In deze tag vertel je 50 feiten over jezelf. Ik vond deze tag zo leuk, dus daarom besloot ik hem vandaag te doen. 50 feiten lijken misschien veel, maar eigenlijk kom je er zo aan! Enjoy al de feiten over mij...
1. Ik word volgend jaar 20 en dat vind ik oud.
2. Ik ben best lui (wie niet)
3. Ik heb een passie voor alles wat met scheikunde te maken heeft.
4. Hierdoor vind ik mezelf best wel een nerd.
5. Ik heb zes jaar middelbare school gedaan. 5 jaar vwo en 1 jaar havo.
6. Ik heb 5 jaar gevolleybald.
7. Roze is mijn lievelingskleur.
8. Mijn schoenmaat is 38 in pumps en 39 in alle andere schoenen.
9. Ik doe regelmatig best wel gek.
10. Ik ben een vrouw en kan daarom niet goed parkeren met de auto.
11. Ik werk al 3 jaar in dezelfde supermarkt.
12. Ik heb groene ogen.
13. En ik ben klein.
14. Ik hou van opruimen maar dat doe ik niet vaak.
15. Ik vind konijntjes ontzettend schattig.
16. Ik ben  helemaal verslaafd aan het maken van japanse puzzelfs.
17. Ik ben makeup verslaafd.
18. Ik heb een hekel aan nagels lakken.
19. Ondanks dat vind ik nagellak juist wel leuk.
20. Ik ben 1 meter 70.
21. Ik eet altijd als ontbijt een broodje met hagelslag en thee.
22. Ik ben een ochtendmens en daardoor kan ik gewoon niet uitslapen.
23. Ik ben best moeilijk wat eten betreft.
24. Ik had altijd bijnamen voor docenten op de middelbare school.
25. Ik eet absoluut geen champignons, broccoli en zuurkool.
26. Ik ben voor heel veel dingen allergisch.
27. Ik heb eczeem.
28. Ik moet altijd tijdens een examen en tijdens leren mijn leesbril op doen anders krijg ik hoofdpijn.
29. Ik kan dagen lang aan één stuk doorleren.
30. Ik kan absoluut geen praktijk. Ik ben meer van de theorie.
31. Ik vind mijn haar doen verschrikkelijk en niet leuk.
32. Ik kan gitaar spelen.
33. Ik ben best muzikaal.
34. Ik hou van hello kitty spullen.
35. Ik heb vroeger 3 jaar een beugel gehad.
36. Ik hou verslaafd aan salami pizza.
37. Ik ben een wintertype en hou niet zo van de zomer.
38. Ik kan slecht tegen hitte.
39. Ik ben niet creatief.
40. Ik ben harrypotter fan.
41. Ik loop altijd op uggs.
42. Ik doe nog altijd de sims.
43. Ik draag bijna altijd skinny jeans.
44. Ik ben bang in het donker.
45. Ik kan er niet tegen wanneer mensen niet naar me luisteren.
46. Ik bijft heel vaak op mijn lippen.
47. Ik maak heel vaak een dagplanning anders vergeet ik wat ik moet doen.
48. Ik heb heel veel volume in mijn haar.
49. Ik wil ooit nog eens meedoen aan een zangwedstrijd.
50. Ik kan er niet tegen als ik te laat kom op een afspraak.

Dit waren 50 feiten over mij! Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Ik ben benieuwd naar jullie 50 feiten en zou het leuk vinden als jullie tegen tag overnemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten