03-01-14

Favorieten december 2013



Ook al is het januari ik wil toch nog graag mijn favorieten van de maand december laten zien. December was de maand waarin ik toch aardig wat makeup heb gekocht. Ik had allerlei feestjes en daarvoor ontdekte en gebruikte ik nieuwe producten. Sommige zijn favoriet geworden, sommige ook weer niet.



Rimmel London extra superlash mascara - Ik heb deze mascara in december gekocht, omdat ik puur op zoek was naar een mascara die mijn wimpers langer maakte. Deze mascara maakt mijn wimpers inderdaad langer en is heel fijn in gebruik.

♥Rimmel London scandal eyes schow off mascara - Deze mascara kocht ik meer omdat ik de huls mooi vond; roze it is! Toch is het een fijne mascara die ik het liefst elke dag weer pak. Hij maakt mijn wimpers lang en geeft mooie volume af.

Maybelline Fit Me poeder 115 - Over poeders ben ik vrij makkelijk. Als ze een goede dekking geven en mijn huid niet uitdrogen vind ik het goed. Deze poeder dekt heel goed en is ook geschikt voor droge huidjes.

♥Hema full lashes - Ik draag nooit false wimpers, maar ik gaf deze van de Hema toch een kans tijdens een feestje. Ze waren makkelijk aan te brengen en bleven de hele avond muurvast zitten. Het eraf halen ging heel makkelijk en je kunt ze vaker gebruiken. De wimpers ogen ook natuurlijk en zien er gelukkig niet nep uit.

♥Max Factor facefinity 3 in 1 foundation - Deze foundation zag ik op de een of andere manier zovaak bij Mascha voorbij komen, dat ik hem ook moest kopen. Het scheen een hele goede foundation te zijn en dat is die zeker! Dit is de aller aller beste foundation die ik ooit heb gehad en ik wil niks anders meer. Absoluut een aanrader als je nog een foundation nodig hebt!

♥Syoss repair haarmasker - Omdat mijn haar snel beschadigd is (hallo stijltang) heeft mijn haar extra verzorging nodig naast shampoo en conditioner. Één keer per week gebruik ik dit haarmasker en mijn haar wordt er lekker zacht en gezond van. Ik heb echt het gevoel alsof dit masker veel goeds voor mijn haar doet.

Essie recessionista - Ik ben de laatste tijd helemaal niet meer van de nagellak. Vroeger kon ik elke dag een andere kleur op mijn nagels doen, maar nu vind ik de kwaliteit van mijn nagellak zo slecht geworden. Bij veel lakken chipt de boel al na één dag. Zonde, maar bij recessionista van Essie heb ik dat helemaal niet. Deze nagellak blijft lang zitten, overleefde mijn verf- en klusdagen en het is bovendien een prachtige kleur voor dit seizoen.

Dit waren al mijn favorieten van de afgelopen maand december. Wat zijn jouw favorieten van december?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen