01-01-14

Mijn doelen voor 2014

.

Happy newyear iedereen! Het is alweer 2014, de tijd gaat zo snel! 2014 wordt een heel belangrijk jaar voor mij en het wordt absoluut mijn jaar. Ik ga mijn goede voornemens (ik noem het liever doelen) met jullie doornemen voor aankomend jaar. Ik heb best veel doelen, vrij moeilijke maar ook minder moeilijke doelen. Let's take a look...


» [мє] - Fotos de » [мє] | via Facebook

Meer genieten van de grote maar ook de kleine momenten
Wat ik in 2013 eigenlijk gemist is, dat ik niet bepaald heb genoten van de fijne momenten. Samen zijn met mijn vriend, het halen van de examens, op vakantie gaan; alles ging te snel. Vooral het laatste halfjaar ging alles als een speer aan me voorbij. Ik vind het jammer dat ik zo weinig echt heb genoten van deze momenten die ik samen met andere mensen deelde.

Mijn propedeuse halen en naar de universiteit gaan
Wat ik ook ontzettend graag wil halen is mijn propedeuse. Ik heb tot nu toe alles nog gehaald op school, iets waar ik toch wel een beetje trots op ben. Ik werk ontzettend hard voor school en wil later een goede en vooral leuke baan hebben. Ik vind chemie een toffe opleiding, alleen het hbo vind ik tien keer niks. Als ik de mogelijkheid heb om naar de universiteit te gaan, dan pak ik die. Naar de universiteit gaan zie ik als iets mooi dat ik heb bereikt in mijn leven en waar ik trots op kan zijn.

Untitled | via Tumblr

Levens- & etensstijl veranderen
Ik eet en leef eigenlijk ontzettend slecht. Ik sport momenteel niet en eet heel onregelmatig en niet gevarieerd. Ik wil heel graag ook wat kilo's kwijt, maar het belangrijkste is dat ik weer leer hoe ik goed moet eten.  Ik ga beginnen met BodieBoost een methode waardoor je als het ware opnieuw leert eten. Deze methode vind ik echt goed bij mij passen en ik heb er onwijs veel zin in om hieraan te beginnen.

Keep clam and volley on

Weer volleyballen
Hengelo maak je klaar, want ik wil weer gaan volleyballen. Het is niet dat ik persé wil gaan sporten, maar meer omdat ik volleybal zo'n leuke sport vind. Ik vind het leuk om samen te sporten en om elkaar te steunen als een team. Ik heb vijf jaar gevolleybald en wil graag verder komen in een andere stad met nieuwe mensen.

Zelfstandig wonen (op kamers)
Ik woon vanaf volgende week op kamers. Super spannend natuurlijk, want ik zie het als een nieuw hoofdstuk van mijn leven. Zoveel zelfstandig doen en het vergt veel tijd en geld. Het gaat ook allemaal zo snel, maar ik heb er wel veel zin in.

Literaly my life

Meer bloggen
Klinkt best cliché, maar ik wil meer bloggen. Ik wil proberen om elke maandag, woensdag en vrijdag een artikel te plaatsen en dat er elke maandag een filmpje online komt. Ik beleef veel plezier in het bloggen en ik vind jullie lieve comments altijd geweldig om te lezen.

Dit zijn denk ik al mijn belangrijkste doelen van 2014. Het zijn echte grote doelen die ik onwijs graag wil gaan bereiken en daarvoor zet ik alles in, want 2014 wordt mijn  jaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten