06-01-14

Opgemaakt / weggegooid december 2013



Omdat ik nu elk weekend thuis ben, kan ik bijna elke maandag een nieuw filmpje plaatsen op mijn blog. Ik heb in de maand december behoorlijk veel producten opgemaakt en weggegooid en om dit allemaal te laten zien, leek het handig om dit in een filmpje te doen. Van mijn opmaakdoelen van december heb ik bijna alles opgemaakt. Woensdag kunnen jullie de opmaakdoelen van januari (aankomende maand dus) verwachten. Ik ga gewoon lekker door met alles opmaken en ben al aardig goed op weg!




Ik heb wel eens vaker dat ik niet goed in beeld ben tijdens het opnemen. Dit komt omdat ik alles film met mijn mobiel (enige manier om HD te filmen..). Het is soms al een hele optie om mijn mobiel goed neer te leggen zodat die niet valt tijdens het filmen. Ik moet er altijd op gokken of alles er goed opstaat of niet (omdat ik mezelf dus niet kan zien). Nu ik met mijn mobiel HD kan filmen, is de kwaliteit wel een stuk beter dan dat ik met mijn oude camera film.  Ik probeer aan het probleem te werken ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten