08-01-14

Opmaakdoelen januari 2014



Eindelijk weer de nieuwe opmaakdoelen voor de maand januari bij elkaar gezocht. Zoals jullie kunnen zien zijn er ook een paar producten van de vorige maand. Deze zijn helaas niet opgegaan en daarmee ga ik gewoon verder met het opmaker ervan. Ik hoop dat ik al deze producten op kan maken voor het volgende opgemaakt / weggegooid artikel, want zo zal mooi mijn stash wat meer opgeruimd worden. Kijken jullie mee wat ik deze maand ga opmaken?


♥Kruidvat reinigignslotion - Deze reinigingslotion gebruik ik wanneer ik mijn hele gezicht eens goed wil schoonmaken. Ik gebruik hem in combinatie met de oogmakeupremover van demakeup en 2 in 1 reinigingsmelk van Kruidvat eigenmerk. Deze lotion gebruik ik als laatste stap van de reiniging van mijn gezicht en hij werkt goed. Hij is bijna leeg.

♥Essence anti-spot 4 in 1 cream wash - Over dit product ben ik wat minder te spreken. Het doet niet zo veel voor mijn gezicht en ik heb hem al zo lang in mijn stash liggen. Op de een of andere manier trekt dit product me niet en pak ik hem niet vaak. Ik wil hem opmaken, zodat ik er vanaf ben.



♥Essence I love stage eyeshadowbase - Niet opgegaan vorige maand, er zit echt nog een heel klein beetje in.

Hema eyeliner - Deze is bijna op, wat ik ook goed vind. Deze eyeliner is goed aan te brengen, maar blijft niet lang zitten en droogt sloom op.

♥Essence lash mania mascara - Deze zat ook bij de opmaakdoelen van vorige maand. Hij is toch bijna op en ik vind hem niet echt fijn.

Catrice better than false lashes mascara - Ook een product dat niet opgegaan is vorige maand. Deze maand gaat die sowieso op, want ik heb deze mascara al te lang.



♥NYC primer - Goede primer voor een goede basis voor je makeup. Het nadeel is dat door dit product glitters zitten. Deze primer is bijna op.

♥Miss sporty concealer - Het lijkt wel alsof deze concealer nooit op gaat. Ik heb hem zeker al een halfjaar en ik doe hier zo lang mee. Ik gebruik ook niet zo veel concealer. Beetje onder mijn ogen voor tegen de wallen en rondom mijn neus.

♥Essence silky touch blush - Een blush van de vorige opmaakdoelen. Ik heb een aardig grote pan erin gemaakt in december en hij is echt bijna op.

♥MAX foundation poeder - Hier zit ook al een behoorlijke pan in, maar of ik hem op krijg deze maand weet ik niet zeker. Het is een lichte poeder, dus voor mij ideaal voor in de winter.

Catrice infinite matt foundation - Deze foundation is een absolute dislike van mij dus ik wil hem heel graag op maken. Ik zit nu momenteel het laatste beetje eruit te schrapen.



♥Playbow play it spicy deodorant - Nog meer playboy deodorant en hij is bijna op. Ik gebruik deze altijd als ik naar school ga in combinatie met de parfum.

Andrélon make it shine spray - Voor mij een product dat niet heel veel doet met mijn haar, maar toch vind ik het wel een beetje jammer dat die bijna op is. Hij maakt mijn haar iets glanzender en hij is ook heat protect.

Andrélon get the volume mousse - Ik gebruik nooit mousse om volume te krijgen, meer gebruik ik het om mijn haar in model te brengen met de föhn. Deze mousse is wel een bijzondere mousse, omdat het net op slagroom lijkt als je ermee spuit. De mousse maakt mijn haar wel een beetje vettig, maar dat doen de meeste mousse(n) wel.



♥Nivea crème - Ik weet niet of ik de Nivea op krijg deze maand er zit nog best veel in. Toch gebruik ik hem trouw elke dag voordat ik ga slapen en ik kan niet meer zonder.

♥Kruidvat bodyfruit bodybutter - Deze bodybutter die mierzoet naar ranja ruikt, heb ik gekregen voor sinterklaas en hij is bijna op. Ik hou van bodybutters en ze maken mijn benen niet droog en mooi glad. Ik hoop dat ik hem op krijg, aangezien ik me nu vaker insmeer met zelfbruiner na het douchen dan een bodybutter.

Dit waren al mijn opmaakdoelen van de maand januari. Van sommige producten vrees ik of ik ze überhaupt wel op ga maken deze maand, maar ik zie het als een challenge!




3 opmerkingen:

  1. Die Essence anti-spot 4 in 1 cream wash heb ik als masker gebruikt, dan werkt hij wel fijn maar het zuurt alsnog een eeuwigheid voordat die op is, wel genoeg inhoud voor dat geld maar ik koop hem niet meer, soms vonden bepaalde plekjes(neuvleugels en binnenkant ogen naast de neus) in mijn gezicht hem toch niet erg fijn (en ik heb een vette huid die veel kan hebben dus dan moet het middel wel sterk zijn) en dan gebruik ik toch liever iets waarvan ik dat niet krijg.

    BeantwoordenVerwijderen