31-01-14

Review: Rimmel London Volume Flash X10 mascara


Ik wil een goede mascara. Eentje die mijn wimpers separeert, die miste ik in mijn stash. Ik heb zoveel mascara van allerlei merken, maar echt een fijne vind ik niet snel. Ik had al eens eerder de volume flash x10 mascara gehad van Rimmel London en die beviel me goed. Waarom ik hier niet een review over heb geschreven weet ik niet, dus werd het maar eens tijd om deze mascara onder de loep te nemen.

Naam: Rimmel London extreem black volume flash x10 mascara
Kleur: extreem zwart
Prijs: €9,99
Hoeveelheid: 8 ml
Doet: lengte & volume

Deze mascara heb ik al eens eerder gehad, zo ongeveer twee jaar geleden. Ik vond dit absoluut de meest fijne mascara die ik had, omdat die mijn wimpers zo lang maakte. Ik kocht hem in de 1+1 actie van Kruidvat en ik was verkocht. Omdat ik het een beetje zat was dat ik constant mascara kocht die van slechte kwaliteit waren, wilde ik deze mascara weer hebben. Ik kocht hem bij de DA drogisterij, want daar waren alle mascara's van Rimmel London de helft van de prijs.

Ik heb vast wel een keer alle varianten van de volume flash mascara's van Rimmel gehad. Ze maken mijn wimpers altijd langer en geven genoeg volume. Ze klonteren niet snel en separeren mijn wimpers goed. De huls van de mascara ziet er nog steeds hetzelfde uit: zwart met rode letters (nog steeds moeilijk te fotograferen!). Het is niet een mascara die ik snel zou kopen puur om de verpakking. Ik vind de huls maar mwah, niet veel aan dus. Rimmel heeft het simpel gehouden en de kleurencombinatie vind ik niet zo mooi.



Maar het gaat om de mascara zelf niet om de huls of de verpakking. Wanneer ik de dop eraf draai komt een klein borsteltje tevoorschijn die vrij klonterig is. Ik moet wel oppassen dat ik niet teveel mascara aan de borstel heb. De substantie is vrij normaal, niet overdreven dik of dun.

Mijn wimpers worden zichtbaar langer en ze krijgen meer volume. Toch klontert deze mascara wel snel, terwijl ik dat niet gewend ben van deze mascara. Misschien hebben ze de substantie veranderd. Ik kan me niet herinneren dat de mascara veel klonterde. De mascara separeert mijn wimpers door het klonteren niet helemaal perfect, wat wel jammer is. Het is echt een mascara die veel lengte en volume geeft aan je wimpers.





De volume flash x10 mascara van Rimmel London zorgt voor zichtbaar meer lengte en volume voor je wimpers. Je moet wel oppassen dat je niet teveel mascara pakt, want anders kan het nog wel een klonter boel worden ben ik bang. Toch ben ik tevreden over deze mascara, ondanks dat die niet heel goed separeert. Ik zal hem daarom niet snel opnieuw kopen, omdat ik weet dat er betere mascara's zijn dan deze.

De Volume Flash X10 mascara's zijn verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen voor ca. €10-€12.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten