07-02-14

Shoplog: Action januari 2014


Bijna elke maand ga ik wel eens een keer naar de Action met mijn zusje. Elke maand hebben ze weer nieuwe spullen en snuffel ik er altijd even rond. Vorige week ben ik ook weer geweest, omdat ik wat spullen nodig had voor mijn kamer. Natuurlijk neem ik weer veel meer mee dan ik nodig had. Dit keer een shoplog in de vorm van een foto-artikel aangezien ik dat al een lange tijd niet meer gedaan heb. Kijken jullie mee naar wat ik heb gekocht bij de Action?





Opbergblik vintage €1,39 - Hoe ontzettend schattig is dit blik? Het is een blik bedoelt om eten in te bewaren, maar hoe leuk is het om hier make-up, nagellak of andere prulletjes in te bewaren? Dit blik staat goed bij de inrichting van mijn kamer.



Deco fles met strikje €0,72 - Al een tijdje ben ik op zoek naar leuke vaasjes waar ik een bloem in kan doen. Nu heb ik eindelijk goedkope en schattige vaasjes gevonden die niet al te groot zijn. Ik heb roze nepbloemen ooit eens gekocht bij de Action en het lijkt me leuk om ze in deze vaasjes te doen.



Mountain Dew Code Red frisdrank €0,35 - Nee ik kocht dit niet omdat het van Mountain Dew is, maar meer omdat ik erge dorst had en snel wat goedkope drinken wilde hebben. Deze Mountain Dew smaakt naar Coca Cola cherry dat ik onwijs lekker vind.





Deco potpourri dennenappel €0,99 - Voor op het dienblad met kaarsen wilde ik wat tuttifrutti hebben om het wat gezelliger te maken. Ik kocht deze dennenappels, omdat die wel leuk stonden bij de kaarsen en aangezien het nu toch nog wel even winter/herfst weer blijft, kan ik dit mooi op het dienblad leggen.



Armbandjes Ibiza €0,79 - Op Instagram ben ik al zo vaak deze armbandjes voorbij gekomen. Ik heb meerdere van dit soort bandjes van vakantie, maar ik wist niet dat ze bij de Action deze hadden. Ik vind vooral deze combinatie mooi, omdat het leuk past bij mijn horloge en ik vind het infinity-teken bijzonder.



Make-up spiegel hart €1,59 - Op kamers heb ik geen spiegel en daarom werd het tijd om er eentje aan te schaffen. Ik heb wel een grote spiegel die ik een keer met de auto moet brengen, maar een kleine voor mijn make-up had ik nog niet. Ik heb de spiegel met het hartje (je hebt ook een ovalen variant).





Theelichthouder vogelkooi €1,49 - Toen ik dit zag moest ik dit hebben. Wat ontzettend schattig is deze theelichthouder. Dit staat zo goed in mijn interieur op mijn kamer. Je kunt hem ophangen aan de muur maar ik ga hem neerzetten op een tafel of kastje.



Puntenslijpers €0,29 - Omdat ik altijd mijn puntenslijper kwijt ben, moest ik nieuwe halen..



MAX & MORE nagelstickers €0,59 - Ik weet dat de nagelstickers van de Action niet van geweldige kwaliteit zijn, maar ik wilde ze nog een kans geven. Ik vind dit design met bloemetjes best mooi.



Roze kaars €1,99, grijze kaars €1,55 en witte kaars twist €0,99 - Ik ben gek op kaarsen, ze geven zo veel sfeer in mijn kamer en het staat leuk bij de inrichting. Ik kocht drie verschillende kaarsen voor op een dienblad.



Garnier bodybutter intensive mango €2,59 - Omdat mijn bodybutter van de Kruidvat bijna op is, mocht ik van mezelf wel een nieuwe kopen. Ik kocht deze keer er eentje van Garnier in de geur mango.



Kids dolfijn tandneborstel €0,26 - Dit heeft vast uitleg nodig.. Ik zit op kamers en moet elke keer mijn tandenborstel meenemen. Nu ben ik het nog nooit vergeten, maar ik kan me herinneren dat ik soms mijn tandenborstel vergeet als ik ga logeren.. Om dit te voorkomen heb ik een tweede tandenborstel gekocht die ik laat liggen op mijn kamer. Waarom in vredesnaam een kindertandenborstel? Op advies van mijn tandarts moest ik met een kleinere en zachtere borstel poetsen en dat gaat prima nu. Ik vind grote tandenborstels te hard voor mijn tandvlees.. En hey, deze tandenborstel kostte maar 26 cent.



Deco hart €0,59 - Dit houten hartje kocht ik puur om ook op het dienblad te leggen. Ik vind de teksten erop leuk en de kleuren staan wel leuk bij mijn inrichting.



MAX mineral blush €0,99 - Ik ben helemaal gek op Rosewood van de MAX blushes dus ik moest de kleur Peach ook kopen. Peach is een mooie roze kleur.



Haarelastiekjes mini 140 st €0,49 - Al tijden was ik op zoek naar doorzichtige elastiekjes voor in vlechtjes etc. Nu zag ik laatst in een shoplog van Beautygloss dat ze die bij de Action hadden.



Luchtverfrisser aqua fresh air oriental flowers €0,99 - Iedereen houdt van een fris ruikende toilet. Ik heb op kamers een toilet die ik zelf moet schoonhouden en daarom vind ik het handig om oa een goede luchtverfrisser te hebben. Ik vind die spuit dingen altijd net sneeuw afgeven zelfs als ik goed schud.. Daarom heb ik nu gekozen voor deze variant.



Hegron haircare wonder serum spray €2,49 - Hoe blij was ik toen ik zag dat ze de wonder serum spray weer hadden in de winkel? Dit is het meest geweldige en best werkende spray voor mijn haren. Elke dag spoot ik voor het slapen gaan wat in mijn haren. Mijn haren zien er zoveel beter uit na gebruik van deze spray. Echt een aanrader als je droog en beschadigd haar hebt!



Dienblad €3,19 - Ik vind het zo gezellig staan in een kamer om een dienblad met allerlei leuke kaarsen te hebben. Ik had al een heel klein dienblad staan met prulletjes van de Ikea erin, maar ik wilde nog iets groters erbij.

Dit was mijn lange shoplog van de Action. Ik heb redelijk veel gekocht voor mijn doen, maar dat kwam omdat ik goedkope en leuke spullen tegen kwam! Het meeste had ik min of meer nodig om mijn kamer wat leuker in te richten. Ik was in totaal maar €25,04 kwijt aan alles wat ik heb laten zien. De volgende keer doe ik weer een shoplog in de vorm van een filmpje, omdat dit voor mij toch wat makkelijker is met typen ,fotograferen en uploaden etc. Ik hoop toch dat jullie het leuk vonden om een keer een Action shoplog te zien in de vorm van een foto artikel.

1 opmerking:

  1. Wat heb jij ontzettend leuke spulletjes aangeschaft! Hele goede blog!

    BeantwoordenVerwijderen